ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

۸۰۷ هزار نومعلم شامل قانون رتبه‌بندی می‌شوند

  • کد خبر: ۱۴۰۵۹۸
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
۸۰۷ هزار نومعلم شامل قانون رتبه‌بندی می‌شوند
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که تمامی ۸۰۷ هزار نومعلم در سراسر کشور شامل قانون رتبه‌بندی خواهند شد، گفت: سازمان برنامه و بودجه اعتبارات مورد نیاز برای اجرای رتبه‌بندی که ۳۸ هزار میلیارد تومان برای سال جاری بوده را تامین کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین خبر‌ها از روند اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: بودجه لازم برای اجرای قانون رتبه بندی در سال جاری ۳۸ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، البته ۱۲ هزار میلیارد تومان هم به عنوان طلب معلمان برای ۶ ماهه سال قبل است. 

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه اعتبارات مورد نیاز برای اجرای رتبه‌بندی را تامین کرده است، عنوان کرد: با این وجود از آنجا که ارزشیابی فرهنگیان بر اساس سوابق شغلی و امتیازات حرفه‌ای کمی پیچیده و زمان‌بر است، اجرای کامل رتبه بندی طبعاً با یکی دو ماهی تاخیر انجام می‌شود. با این حال تاکنون یک مبلغ علی‌الحساب به حساب تمامی معلمان مشمول رتبه بندی واریز شده است. 

رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه به محض اتمام فرآیند ارزشیابی معلمان مابه‌التفاوت‌ها نیز به حساب فرهنگیان واریز خواهد شد، گفت: هیئت‌های ممیزه هم‌اکنون درگیر بررسی سوابق شغلی و حرفه‌ای معلمان مشمول قانون رتبه‌بندی هستند و نمی‌توان زمان دقیقی برای پرداخت مابه‌التفاوت‌ها اعلام کرد. 

منادی، با تاکید بر اینکه "براساس رایزنی‌های صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش، نومعلمان که جمعیت آن‌ها در کل کشور حدود ۸۰۷ هزار نفر است نیز شامل قانون رتبه‌بندی خواهند شد"، گفت: درباره معلمان مهر‌آفرین که پیش از این قرار بود آزمونی از آن‌ها گرفته شود تا واجدین شرایط به شکل گزینشی انتخاب شوند، طی توافقاتی که صورت گرفت دیگر نیازی به برگزاری آزمون نیست و همه معلمان مهرآفرین شامل مزایای رتبه‌بندی می‌شوند. 

وی افزود: البته دولت اعلام کرده که معلمان مهرآفرین از ابتدای مهر ۱۴۰۱ مشمول قانون رتبه‌بندی می‌شوند در حالی ما معتقدیم معلمان مهرآفرین نیز باید همانند سایر مشمولان این قانون از شهریور ۱۴۰۰ از مزایای رتبه‌بندی بهره‌مند شوند. 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->